Monday 21 February 2011

game review...PES 2011(Pro Evolution Soccer)


Pro Evolution Soccer 2011....game terbaru yang aku layan sekarang. bagi aku apa yg menarik ttg game ini...akan aku tunjukkan dlm video di bawah ini nanti. PES 2011 ni menampakkan grafik yg lebih 'real'. kebanyakkan pemain yg direka nampak lebih menyerupai watak sebenar. pergerakan makin 'smooth' dan kurang kaku. kita juga akan hasilkan gol2 yg lebih cantik dan lebih teknikal.

cuma utk game ni kita kena lebih alert mengemudi arah sbb apabila kita menukar player..setting game ini tidak terus menuju ke arah yg kita kehendaki.senang cerita umpama kita kena jadi player itu sendiri. 

paling menarik ttg game ini ialah ada version khas iaitu 'malaysia patch'. dalam version ini kita akan dapat mainkan pasukan negara kita sendiri dgn line-up terbaru.anda akan dpt mengemudi safee sali,khairul fahmi ,aidil zakuan serta lain2 pemain. yg lebih bagus tu siap ada liga malaysia.so dptla aku layan team2 liga kita seperti selangor,kelantan dan yg utama team negeri aku la yob..semestinya perak. so moh le kita layan game ni ye.







P/S: aku bg 5 bintang utk game ni kerana ada malaysia version.kredit to mr mazwan pakar it tempat aku yg tlg download and upload game ni utk aku..hehe

oleh: Mr Luca




No comments: