Sunday 20 February 2011

Real Madrid datang Malaysia wehh!!..


Real Madrid vs Malaysia (bulan Ramadhan..)


Real Madrid15

Mengikut maklumat yang diterima..management Real Madrid telah mencadangkan perlawanan persahabatan antara Real Madrid dan Malaysia dalam bulan puasa..walaubagaimanapun, FAM tak lagi confirm kan..tentang perkara ni..dan termasuklah stadium mana yang nak digunakan.
Dengor citernye..orang kuat FAM telah ngaborkan yang juara eropah 9 kali (9 kali ye..) tu berkemungkinan datang time Ramadhan ni arr...(.haa..ko..buat keje ko..ramai nanti missed terawih dowh!!) kot datanglaa..dijangkakan pada 21 Ogos 2011 ni laa..
Tapi dikatakan juga masih lagi agenda tu dalam peringkat perbincangan..tapi worse to worse laa..maybe kita lawan Ronaldo and co. lepas waktu berbuka laa..ye arr..kot cristiano tu kita tau la mmg tak poser kan..tapi..tapi..player kita serta ngan Ozil (Mesut) dan (Karim) Benzema mesti poser...(dengor citer nye..Ozil tu gemor makan karipap sardin..so maybe khairul fahmi nak ajak dia buka kat pasar ramadhan kat sogo tu..pastu kot main kat bukit jalil..diorang gerak la naik LRT..kan senang ..)
Dan pada masa yang sama..satu lagi maklumat...team Malaysia maybe akan friendly lawan Cardiff City..(ala yang 2 orang businessmen Malaysia beli tu.nama dia Tan Sri Vincent Tan dan Chan Tien Ghee)..kot jadi..kita lawan Cardiff City pada 17 Julai.
haa..caya la Malaysia..baru la terel..

apa-apa pun kita tunggu jek la ye...
anyway..perkembangan ni pasti boleh melonjakkan team Malaysia dalam pelbagai cara ..harapnye..
p/s: rambut dah bermacam kaler..but masing2 pun sama gak..harap2..player main pun bior gempak..kalah menang..adat berlawan derr..   tapi yg penting..kalau kalah..cara kalah yang macamane..(bior bermaruah..) baru restectpa!!

-Jim Aliff Dal-

No comments: